2014. március 13., csütörtök

HORGÁSZÓS JÁTÉK KARTONBÓL :-)

Először is keress egy dobozt, ami megfelelő lehet a horgásztó szerepére, ez a miénk egy lidli-s kefíres kartondoboz éppen :-) Ragassz rá fehér A4-es papírokat, színezd ki, rajzolhatsz rá vizet, halakat..ami tetszik!!!



 Azután vágd ki a kartonhalakat, először érdemes egy sablonhalat készíteni papírból, próbálgatni hogy mekkora halméretet szeretnénk, és utána a sablont körberajzolgatni a kartonon. Tetszés szerinti színekkel dekorálható, én színes filccel csak körberajzoltam őket. 



Ezután egyenként ki kell a halakat lyukasztani, szerintem a sima lyukasztóba nem fér bele egy karton, én egy speciális egylyukú lyukasztót használtam, amibe belefér a karton is :-) Én ezt még anno egy pesti papír-írószerbe vettem :-) De azóta se láttam sehol :-(

Rapesco 25 egylyukú kézilyukasztó:
http://becsiirodaker.hu/lyukaszto-egylyuku-10-lap-rapesco-25-ezust-olcso-vasarlas-21653

Ezután a tavas doboz tetején kiméregettem vonalzóval az egyenlő csíkokat, bevagdostam késsel, kb. 1 - 1,5 cm-es csíkokat és ebbe kell beleállítani a halakat.

A horgászbot lehet egy cérnára felekasztott gépkapocs (ami szét van hajtogatva)!



 


ÉS INDULHAT A PECÁZÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Jó játék a koncentráció, figyelem-összpontosítás és a finommotorika fejlesztésére)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése